مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 08:152020-07-04سياسي

4 شهرستان خراسان شمالی یک قدم مانده به وضعیت قرمز کرونا


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به وضعیت شیوع کرونا در استان اشاره کرد و گفت: 4 شهرستان بجنورد، فاروج، شیروان و جاجرم در وضعیت نارنجی قرار دارند و یک قدم به وضعیت قرمز مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد سید احمد هاشمی ظهر امروز در نشست ستاد استانی کرونا با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان اظهار کرد: با توجه به آخرین تست های انجام شده، از ابتدای تیرماه میزان مبتلایان و بستری افراد مبتلابه کرونا در خراسان شمالی افزایش یافته و دو برابر شده است.

وی به تفکیک وضعیت شهرستان های استان پرداخت و گفت: در شهرستان های خراسان شمالی 4 شهرستان در وضعیت نارنجی، 3 شهرستان در وضعیت زرد و یک شهرستان در وضعیت سفید قرار دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در ادامه گفت: شهرستان های فاروج، شیروان، بجنورد و جاجرم در وضعیت شیوع نارنجی، شهرستان های گرمه، راز و جرگلان و اسفراین در وضعیت زرد و شهرستان مانه و سملقان در وضعیت سفید قرار دارد.

وی در انتها به تقسیم بندی صنوف نیز اشاره کرد و افزود: صنوف در 4 گروه مختلف تقسیم بندی شده اند که بر اساس وضعیت شیوع در هرکدام از این شهرستان ها، صنوف مشخص شده فقط اجازه فعالیت دارند و از فعالیت سایر صنوف ممانعت به عمل می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 شهرستان خراسان شمالی یک قدم مانده به وضعیت قرمز کرونا

4 شهرستان خراسان شمالی یک قدم مانده به وضعیت قرمز کرونا