مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 07:552020-07-04سياسي

اصفهان در وضعیت هشدار کرونایی قرار دارد/زدن ماسک در تمامی اماکن عمومی الزامی است


اصفهان در وضعیت هشدار کرونایی قرار دارد و اگر مردم رعایت نکنند برخی محدودیت ها برمی گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس رضایی در حاشیه سی و نهمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اظهار داشت: علت برگزاری این جلسه در شامگاه جمعه حساسیت وضعیت استان اصفهان است.

وی ادامه داد: اگر چه بخشی از برنامه ریزی ها به مسئولان اجرایی و درمان و بهداشت مربوط می شود ولی بخش عمده حفظ سلامت و کاهش ابتلاء به بیماری کرونا به مراعات موازین بهداشتی توسط مردم بازمی گردد.

استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: البته تلاش می کنیم اقداماتی انجام دهیم که به شرایط و محدودیت های اسفندماه و فروردین ماه گذشته برنگردیم ولی متأسفانه برخی افراد رعایت نمی کنند.

وی اظهار کرد: اخیراً در اصفهان مراسمی برگزار شده است که در آن 15 نفر به بیماری کرونا مبتلا و دو نفر از مبتلایان فوت کرده اند.

رضایی افزود: آیا امکان نظارت دولتی و حاکمیتی بر تمامی مراسم ها، جشن ها، برنامه ها و دورهمی ها وجود دارد؟ آیا شرایط اقتصادی جامعه اجازه می دهد دوباره محدودیت در فعالیت های اقتصادی و اجتماعی اعمال شود؟.

وی ادامه داد: مردم فهیم اصفهان مطلع هستند که حضور در گردشگاه ها زمانی آرامش و آسایش را به همراه دارد که خطری سلامت جسم آنها را تهدید نکند ولی اگر امکان انتقال ویروس از جمعیت وجود داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان در وضعیت هشدار کرونایی قرار دارد/زدن ماسک در تمامی اماکن عمومی الزامی است

اصفهان در وضعیت هشدار کرونایی قرار دارد/زدن ماسک در تمامی اماکن عمومی الزامی است