مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-04اقتصادي

افزایش مبتلایان به کرونا در ایلام به 3292 نفر


استاندار ایلام از افزایش مبتلایان به کرونا در ایلام به سه هزار و 292 نفر خبر داد و گفت: تعداد افراد فوتی نیز به 77 نفر رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم سلیمانیدشتکی ظهر شنبه در نشست فوق العاده ستاد استانی مبارزه با کرونا در ایلام اظهار کرد: تاکنون سه هزار و 292 نفر در استان مبتلا و 77 فوتی داشته ایم.

وی ادامه داد: ظرف 14 روز گذشته 21 نفر به آمار فوتی های استان اضافه شده است، بنابراین، در استان برای آگاهی بیشتر مردم باید آمار اعلام شود تا مردم در جریان خطر جدی کرونا قرار بگیرند.

سلیمانی دشتکی در ادامه به مصوبات ستاد ملی کرونا اشاره کرد و گفت: اغلب این مصوبه ها به استان ایلام که در شرایط قرمز است ارتباط دارد.

وی یکی از الزامات امروز ستاد ملی کرونا را اعلام اسامی افراد مبتلا در ادارات و اجتماعات مربوطه عنوان کرد و افزود: یکی از مشکلات در جامعه ما این است که هنوز مردم بیماری را عیب می دانند و بیماری خود را پنهان می کنند و این غلط بوده و برای سلامت مردم بسیار خطرناک است.

وی ادامه داد: بنابراین امروز مصوب می کنیم که در صورت ابتلای افراد باید نسبت به آگاهی سازی اداره و صنف مربوطه فوری اقدام شود که در غیر این صورت حتی برخورد قضایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مبتلایان به کرونا در ایلام به 3292 نفر

افزایش مبتلایان به کرونا در ایلام به 3292 نفر