مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-04اقتصادي

سهمیه بنزین رانندگان تاکسی های اینترنتی افزایش یافت


میزان سهمیه بنزین تاکسی های اینترنتی پس از انجام مذاکرات و پیگیری های انجام شده توسط تپسی با کارگروه سوخت و حمایت وزارت کشور، 25 درصد افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، معاون عملیات و نایب رییس هیأت مدیره شرکت تپسی با اعلام این خبر گفت: این اقدام به منظور رفع بخشی از دغدغه های رانندگان تاکسی های آنلاین با توجه به افزایش هزینه های سوخت انجام شده است.

هومن دمیرچی ادامه داد: پس از شیوع ویروس کرونا و کاهش سفرهای شهری، رانندگان تاکسی های آنلاین از نظر معیشتی تحت فشار زیادی قرار گرفتند و ما تلاش کردیم تا علاوه بر هماهنگی جهت پرداخت وام های قرض الحسنه به سفیران، برای برخورداری از حمایت های مالی بیشتر دولت نیز مذاکره کنیم.

وی تاکید کرد: یکی از این مذاکرات مربوط به افزایش میزان سهمیه رانندگان تاکسی های آنلاین بود چرا که میزان سهمیه آنها کافی نبود و رانندگان فشار مالی زیادی را تحمل می کردند.

علاوه بر این مسئله از زمانی که کرونا در کشور شیوع پیدا کرد و وضعیت اقتصادی رو به وخامت گذاشت، فشار بر رانندگان بیشتر از قبل شد.

دمیرچی اشاره کرد: کم شدن میزان درآمد و درخواست هایی که رانندگان تاکسی های اینترنتی برای رسیدگی به مشکلات شان داشتند باعث شد مذاکراتی را با کارگروه سوخت وزارت کشور و وزارت نفت آغاز کنیم تا با افزایش سهمیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه بنزین رانندگان تاکسی های اینترنتی افزایش یافت

سهمیه بنزین رانندگان تاکسی های اینترنتی افزایش یافت