مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 05:352020-07-04ورزشي

المپیاد ملی ورزش دانشگاهی به تعویق افتاد


رییس سازمان امور دانشجویان با بیان این که رویدادهای ملی ورزش دانشجویان را دنبال کرده ایم، ادامه داد: هر دو سال یکبار المپیاد ملی و یونیورسیاد بین المللی را داریم و امسال نیز قرار بود در استان گیلان المپیاد ملی را برگزار کنیم که به دلیل شیوع ویروس کرونا به سال آینده موکول شد.

- رییس سازمان امور دانشجویان با بیان این که رویدادهای ملی ورزش دانشجویان را دنبال کرده ایم، ادامه داد: هر دو سال یکبار المپیاد ملی و یونیورسیاد بین المللی را داریم و امسال نیز قرار بود در استان گیلان المپیاد ملی را برگزار کنیم که به دلیل شیوع ویروس کرونا به سال آینده موکول شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی صدیقی در آیین تجلیل از قهرمانان، مدال آوران و دست اندرکاران رویدادهای بین المللی ورزشی دانشجویان در سال 1398، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: در سال 1397 – 1398، 93 پروژه فوتبال مدنظر قرار گرفت که 65 مورد آن به نتیجه و بهره برداری رسیده است و 28 مورد دیگر نیز طی ماه های اخیر یا به نتیجه رسیده اند یا طی ماه های آتی به نتیجه می رسند.

وی ادامه داد: حرکت خوبی در ایجاد فضا و امکانات ورزشی برای دانشجویان کشور ایجاد شده است تا بتوانند ورزش کنند و اوقات فراغت خود را از این طریق پشت سر بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المپیاد ملی ورزش دانشگاهی به تعویق افتاد

المپیاد ملی ورزش دانشگاهی به تعویق افتاد