مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 04:552020-07-04اقتصادي

کاهش سهم بافت ناکارآمد شهری از جمعیت سمنان از 66درصد به 30 درصد


به گفته شهردار سمنان، سهم بافت ناکارآمد شهری این شهر تاریخی از جمعیت سمنان از 66درصد در اواسط دهه 60 در سال های اخیر به حدود 30 درصد رسیده است.

- ایسنا/سمنان به گفته شهردار سمنان، سهم بافت ناکارآمد شهری این شهر تاریخی از جمعیت سمنان از 66درصد در اواسط دهه 60 در سال های اخیر به حدود 30 درصد رسیده است.

سید محمد ناظم رضوی 14 تیرماه در جمع مدیران سمنان با بیان اینکه یکی از موارد مورد توجه دولت دوازدهم بازآفرینی شهری و رسیدگی به بافت های فرسوده است، اظهار کرد: 30 درصد شهروندان سمنان در بافت ناکارآمد شهری ساکن هستند.

وی خاطرنشان کرد: نباید نگاه ها به سمت بودجه بازآفرینی محدود شود و باید طرح های بازآفرینی منسجم تر و بهتر پیش رود و نگاه دقیق تر و جامع تری در این زمینه مد نظر باشد.

وی افزود: باید در شهرداری های بزرگ سازمانی تحت عنوان سازمان بازآفرینی و در شهرداری های کوچک اداره ای تحت این عنوان وجود داشته باشد تا خدمات و وظایف ستاد بازآفرینی به خوبی اجرا شود.

شهردار سمنان با بیان اینکه 30 درصد شهروندان سمنان در بافت ناکارآمد شهری ساکن هستند، گفت: در شهر سمنان از مجموع 572 هکتار بافت ناکارآمد میانی 357 هکتار بافت تاریخی و 62 هکتار بافت و سکونتگاه های غیر رسمی است، بیشترین سکونتگاه های غیر رسمی استان در شهر سمنان واقع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش سهم بافت ناکارآمد شهری از جمعیت سمنان از 66درصد به 30 درصد

کاهش سهم بافت ناکارآمد شهری از جمعیت سمنان از 66درصد به 30 درصد