مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 04:452020-07-04اجتماعي

برگزاری کنکور کارشناسی ارشد برای اولین بار در دانشگاه اردکان


معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه اردکان اعلام کرد: برای نخستین بار آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی همزمان با مرکز استان در شهرستان اردکان نیز برگزار می شود.

- ایسنا/یزد معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه اردکان اعلام کرد: برای نخستین بار آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی همزمان با مرکز استان در شهرستان اردکان نیز برگزار می شود.

دکتر علی فتح زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برخی از بخش های شهرستان اردکان بیش از 100 کیلومتر با مرکز استان فاصله دارند و تا به حال شرکت کنندگان داوطلب شرکت در آزمون کارشناسی ارشد مجبور بودند از ساعت ها قبل از شروع آزمون به سمت مرکز استان حرکت کنند که این امر علاوه بر استرس هایی که به داوطلبان و خانواده های آنان وارد می کرد، مترتب خطراتی نیز بود.

وی افزود: در همین راستا با مکاتبات و پیگیری هایی که با سازمان سنجش آموزش کشور صورت گرفت و نظر به برگزاری موفقیت آمیز آزمون های سال گذشته، خوشبختانه موفق شدیم میزبانی این آزمون را نیز به دانشجویان و مردم شهرستان اردکان هدیه کنیم.

نماینده تام الاختیار دانشگاه اردکان در برگزاری آزمون های سراسری، ضمن قدردانی از حُسن اعتماد سازمان سنجش آموزش کشور به این دانشگاه، خاطرنشان کرد: بدین ترتیب در آزمون امسال، 757 نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنکور کارشناسی ارشد برای اولین بار در دانشگاه اردکان

برگزاری کنکور کارشناسی ارشد برای اولین بار در دانشگاه اردکان