مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 16:452020-07-03اجتماعي

طرح آجر به آجر زمینه مشارکت همه افراد جامعه را فراهم می کند


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح آجر به آجر زمینه مشارکت همه مردم استان در امر مدرسه سازی را مهیا می کند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح آجر به آجر زمینه مشارکت همه مردم استان در امر مدرسه سازی را مهیا می کند.

حسین کلانتری در نشست بررسی بسته تحولی توسعه مشارکت های مردمی (طرح آجر به آجر) استان، افزود: برای اجرایی شدن این اقدام ارزشمند ابتدا مصوباتی تعریف کنید.

وی با تاکید بر اینکه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش همه مسائل از جمله فضای فیزیکی، امکانات جانبی، نمازخانه پیش بینی شده است، تصریح کرد: وزیر آموزش و پرورش مثل روزهای ابتدایی آغاز به کار خود همچنان با انگیزه و خلاقیت کار می کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تمامی موارد لازم در سامانه شاد پیش بینی شده است، اظهار کرد: این وزارت خانه به صورت مستمر در حال تکمیل و کیفیت بخشی به برنامه شاد است.

کلانتری با بیان اینکه آینده بیماری کرونا نامشخص است، تاکید کرد: برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید آموزش و پرورش سناریو تعریف کرده است و از دیگر اقدامات خلاقانه وزیر همین طرح آجر به آجر است.

وی بیان کرد: در دیدار با وزیر آموزش و پرورش بر روی چند موضوع از جمله تجهیزات آموزش و پرورش، استاندارد سازی وسایل گرمایشی به تفاهم رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آجر به آجر زمینه مشارکت همه افراد جامعه را فراهم می کند

طرح آجر به آجر زمینه مشارکت همه افراد جامعه را فراهم می کند