مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 15:502020-07-03ورزشي

دستور فیفا: شرط سنی را از انتخابات فوتبال بردارید!


کافی است نگاهی به سن و سال مدعیان نشستن روی نیمکت ریاست فدراسیون فوتبال بیاندازید تا متوجه شوید چه کسانی از داخل به فیفا فشار می آورند تا با استفاده از قدرت فیفا، - فدراسیون جهانی فوتبال که خودش در بخش انتخابات ریاست فیفا شرط سنی را قید کرده است، در یکی از تذکرهای قبلی اش به فدراسیون فوتبال ایران خواهان حذف شرط سنی از اساسنامه شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی ، مذاکره‌های فدراسیون بین المللی فوتبال با فدراسیون کشورمان به مرحله آخر کشیده شده است؛ حالا در این مرحله ، یا ما می‌پذیریم فدراسیون را یک نهاد مستقل خصوصی بنامیم و یا فیفا کوتاه می‌آید و فدراسیون ایران را به اسم نهاد عمومی غیردولتی به رسمیت می‌شناسد، اما یک مرحله قبل، اتفاق جالبی در جریان مکاتبات طرفین رخ داد.

گویا بعد از آن که بند‌های مربوط به برگزاری انتخابات در اساسنامه اصلاح و برای فدراسیون جهانی ارسال می‌شود، فیفا در جواب سوال می‌پرسد؛ چرا برای حضور افراد در انتخابات محدودیت قائل شده اید و از فدراسیون فوتبال ایران می‌خواهد برای نامزد‌های شرکت در انتخابات هیات رییسه فدراسیون محدودیت مدیریتی ایجاد نکند.

در پاسخ به این سوال، فدراسیون خواهان توضیح دقیق فیفا می‌شود و در کمال تعجب، فدراسیون جهانی علاوه بر ارائه توضیحاتی مبنی بر این که ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور فیفا: شرط سنی را از انتخابات فوتبال بردارید!

دستور فیفا: شرط سنی را از انتخابات فوتبال بردارید!