مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 15:202020-07-03سياسي

آقای موسوی خویینی ها، مشاور سیاسی رهبر انقلاب؟


نامه آقای موسوی خویینی ها به رهبری، باید مستقلا و صرفا در مضمون و محتوای آن مورد داوری قرار گیرد وگرنه یادآوری سوابق مورد سؤال و احیانا اشکالات وارد به ایشان - مثل هر کس دیگری که معصوم نباشد- ربطی به نامه ایشان به رهبری ندارد.

- پایگاه خبری جماران؛ محمد جواد حجتی کرمانی در یادداشتی که در اختیار جماران قرار داد، در خصوص نامه اخیر آیت الله موسوی خویینی ها نوشت: امروز صبح 14 تیرماه 1399 مصادف با 11 ذیقعده 1441 ، پس از نماز صبح برای نوشتن این یادداشت به کلام الله مجید تفأل زدم؛ این آیه آمد: الذین آمنوا و عملوا الصالحات طوبی لهم و حسن مآب اول این خاطره را نقل کنم که چندسال پیش ، حقیر در دفتر دائره المعارف بزرگ اسلامی، از آقای موسوی خویینیها پرسیدم: آقای خامنه ای، اوائل رهبری، شما را به عنوان مشاور سیاسی خود برگزیده بودند، جریان چه بود و چه شد؟ آقای موسوی پاسخ را حواله به آینده دادند چون در پایان ضیافت و در راه بازگشت بودیم.

این خاطره را از آن جهت گفتم که اولا: مناسبات بین رهبری انقلاب و آقای موسوی خویینیها را یادآوری کرده باشم.

این یاد آوری در واقع خط بطلانی است برهمه آنچه کسانی از چپ و راست، آقای خویینیها را بخاطر نامه اخیرشان به رهبری، مورد عتاب و خطاب و احیانا حمله های ناروا و تند قرار داده اند؛ چرا که خود اینکه آقای خویینیها با هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای موسوی خویینی ها، مشاور سیاسی رهبر انقلاب؟

آقای موسوی خویینی ها، مشاور سیاسی رهبر انقلاب؟