مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 15:052020-07-03سياسي

لزوم شناسایی گلوگاه های فساد در ادارات سمنان


مدیرکل حراست استانداری سمنان بر لزوم شناسایی گلوگاه های فساد و حذف بسترهای شکل گیری آن تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، گردهمایی مسؤولان حراست فرمانداری ها و شهرداری های استان سمنان عصر امروز در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد.

محمد مبین، مدیرکل حراست استانداری سمنان در این جلسه با اشاره به نقش ادارات حراست در شناسایی گلوگاه های فساد و حذف بسترهای شکل گیری آن، بر ضرورت پیشگیری، شناسایی و مبارزه با فساد در دستگاه های اجرایی تأکید کرد.

مبین همچنین با اشاره به لزوم حمایت و صیانت از همکاران و مدیران به عنوان سرمایه های مهم سازمان، از مسؤولان حراست های استان خواست تا اقدامات نظارتی خود را با اعمال رویکرد پیشگیری از وقوع تخلف، به صورت مجدانه به انجام رسانند.

در پایان این جلسه که با حضور برخی مدیران اداره کل اطلاعات و حراست کل استان همراه بود، با اهدای لوح تقدیر از برخی همکاران حراست فرمانداری ها و شهرداری های استان قدردانی و تجلیل به عمل آمد.

دوره آموزشی صیانت با حضور 40 نفر از مسؤولان و کارشناسان حراست فرمانداری ها، شهرداری ها و واحدهای تابعه استانداری سمنان برگزار شد.

در این جلسه، مطالبی در ارتباط با موضوع مهم صیانت و حفاظت ارائه شد و در پایان کارشناسان و حاضران در این جلسه با ارائه دیدگاه ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم شناسایی گلوگاه های فساد در ادارات سمنان

لزوم شناسایی گلوگاه های فساد در ادارات سمنان