مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 15:002020-07-03سياسي

واکنش برادر حاج احمد متوسلیان به خبر تفحص و بازگشت پیکر حاج احمد


برادر حاج احمد متوسلیان اخبار منتشر شده در خصوص بازگشت پیکر حاج احمد را تکذیب کرد و گفت: «هنوز هم مطمئن نیستیم که شهادت حاج احمد قطعی است، اما اگر شهید شدند به آرزوی خود رسیدند».

- برادر حاج احمد متوسلیان اخبار منتشر شده در خصوص بازگشت پیکر حاج احمد را تکذیب کرد و گفت: هنوز هم مطمئن نیستیم که شهادت حاج احمد قطعی است، اما اگر شهید شدند به آرزوی خود رسیدند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ برادر حاج احمد متوسلیان گفت: اینکه در فضای مجازی گفته شده حاج احمد به شهادت رسیده و پیکر ایشان باز می گردد، کذب است.

امیر متوسلیان برادر حاج احمد متوسلیان درباره اخبار شنیده شده مبنی بر بازگشت پیکر حاج احمد و همراهان ایشان، اظهار کرد: ماجرای به شهادت رسیدن یا نرسیدن حاج احمد یک قصه 38 سال است و این صحبت ها برای امروز و دیروز نیست.

وی بیان کرد: در روز های 13 و 14 تیر اخبار جعلی درباره حاج احمد پخش می شود و 15 تیر به بعد هم دیگر هیچ خبری نمی شنویم و به هیچکس ادعایی ندارد.

متوسلیان با بیان اینکه موضوع تیر باران حاج احمد و همراهانش از دو سال گذشته مطرح شده است، گفت: آقای عیسی ایوبی دو سال پیش بود که اعلام کرد با حاج احمد بوده و تایید کرده است که ایشان و همراهانشان تیرباران شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش برادر حاج احمد متوسلیان به خبر تفحص و بازگشت پیکر حاج احمد

واکنش برادر حاج احمد متوسلیان به خبر تفحص و بازگشت پیکر حاج احمد