مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 14:402020-07-03ورزشي

استاندار: محدودیت های شهرستان های قرمز هرمزگان ابلاغ شد


محدودیت های شهرستان های دارای وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا از سوی کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا، - با تعطیلی یک هفته ای ادارات و مشاغل پرخطر هرمزگان موافقت نشد؛ استاندار: محدودیت های شهرستان های قرمز هرمزگان ابلاغ شد ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: محدودیت های شهرستان های دارای وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا از سوی کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا، تصویب و ابلاغ شد.

فریدون همتی عصر امروز( 13 تیرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: این محدودیت ها از روز شنبه 14 تیر به مدت یک هفته در شهرستان های دارای وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا در هرمزگان شامل، بندرعباس، بندرلنگه، میناب، رودان، حاجی آباد، قشم و بستک به مدت یک هفته اعمال می شود و در صورت نیاز تمدید خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس محدودیت های ابلاغی در این یک هفته، فعالیت آموزشگاه های فنی و حرفه ای، زبان سراها و سایر آموزشگاه ها و کتابخانه ها ممنوع و تعطیل است، تصریح کرد: در این مدت فعالیت سینماها، تئاتر و مراکز مشابه، موزه، باغ موزه ها و شهربازی ها نیز ممنوع است.

همتی با بیان اینکه دیگر محدودیت ها شامل تعطیلی تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی، کافه ها، قهوه خانه و چاپخانه ها است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: محدودیت های شهرستان های قرمز هرمزگان ابلاغ شد

استاندار: محدودیت های شهرستان های قرمز هرمزگان ابلاغ شد