مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 14:002020-07-03اقتصادي

نگرش جدید بر بازار سرمایه غالب شده است/ یکه تازی بورس متأثر از کدام بازار است؟


به گفته کوشکی بسیاری از شرکت های زیان ده در سال 95 و 96 به مدد نرخ ارز زیان خود را کم کردند و حتی به سود رسیدند و شرکت های سودآور سود خود را چند برابر کردند.

- کارشناس بازار سرمایه گفت: رشد بورس ریشه در بازار پول و اتفاقاتی دارد که در این بازار رخ داده و اکنون شاهد غالب شدن نگرشی جدید در بازار سرمایه هستیم.

حمید مرتضی کوشکی در گفتگو با خبرنگار بورس تابناک در خصوص وضعیت بازار اظهار کرد: موضوعی که در خصوص وضعیت فعلی و آتی بازار وجود دارد، این است که تحلیل‌گر‌ها و مشارکت کنندگان در خصوص درک شرایط فعلی و مسائلی همچون پی به‌ ای بازار، رشد سودآوری شرکت‌ها و .

به اجماع نمی‌رسند.

وی ادامه داد: می‌توان گفت رشد بورس ریشه در بازار پول و اتفاقاتی دارد که در این بازار رخ داده همچون سیاست‌هایی اتخاذی توسط بانک مرکزی که تورم انتظاری بسیار قوی را شکل داده، در کنار این نکته، چشم انداز صعودی در نرخ دلار داریم، هم چنین چشم‌انداز موجود در خصوص نرخ ارز باعث شده بازار سرمایه با دیدن این عوامل به این اعداد و ارقام در سهام و شاخص‌ها برسد.

کوشکی افزود: این موضوع ربطی به ایران ندارد، زمانی که چشم انداز تورمی وجود دارد و پیش بینی مردم کاهش ارزش پول ملی است، تمایل دارید سیال‌ترین دارایی خود یعنی وجه نقد را به دارایی‌های دیگر تبدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرش جدید بر بازار سرمایه غالب شده است/ یکه تازی بورس متأثر از کدام بازار است؟

نگرش جدید بر بازار سرمایه غالب شده است/ یکه تازی بورس متأثر از کدام بازار است؟