مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 13:552020-07-03سياسي

بام ایران زیر سایه خورشید


اعضای کاروان زیر سایه خورشید با حضور در خبرگزاری فارس شهرکرد، ضمن دیدار با اصحاب رسانه در خصوص برنامه های خود در دهه کرامت در چهارمحال و بختیاری توضیح دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد پیش از ظهر امروز جلسه نشست خبری با حضور خدام حرم مطهر رضوی در محل خبرگزاری فارس چهارمحال و بختیاری با حضور نماینده تعدادی از رسانه های استان برگزار شد.

کاظم پورکویر در ابتدای جلسه گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در جامعه برنامه حضور خدام حرم رضوی با شرایط خاصی نسبت به سال های قبل برگزار می شود و تمرکز برنامه ها بر محوریت تقدیر از کادر درمانی و نیرو های جهادگر در مقابل ویروس کرونا است.

ملاقات با کادر درمانی از مهم ترین برنامه های کاروان زیر سایه خروشید است مسؤول کاروان زیر سایه خورشید ادامه داد: امسال 20 گروه در داخل کشور تحت عنوان برنامه در سایه خوردشید به استان ها و شهرهای مختلف رفته و از کادر درمانی، بیماران، جهادگران عرصه سلامت،  خانواده های شهدای عرصه سلامت، کارآفرینان برتر، جوانان نخبه و شخصیت های علمی و همچنین خانواده های محروم و کم بضاعت سرکشی به عمل می آورند.

وی اظهار داشت: امسال نهمین سال حضور خدام در چهارمحال و بختیاری بود و در این مدت چند روزه از شهرستان های شهرکرد، بروجن، لردگان، اردل، شلمزار، سفیددشت و فرادنب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بام ایران زیر سایه خورشید

بام ایران زیر سایه خورشید