مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 11:552020-07-03اجتماعي

توزیع 1200 بسته بهداشتی بین مصدومان شیمیایی سردشت


سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: تا کنون در شهرستان سردشت سه مرحله توزیع اقلام بهداشتی توسط جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی انجام پذیرفته و در مجموع یک هزار و 200 بسته بین مصدومین و جانبازان شیمیایی توزیع شده است.

- زکریایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کوید 19 و تاثیر این بیماری بر روی افراد دارای بیماری های مزمن و مشکلات تنفسی نباید از توجه به قشر جانباز و مجروحیـن شیمیایی غافل شد.

وی تصریح کرد: سردشت اولین شهرستان جهان است که مورد حملات شیمیایی قرار گرفته و بسیاری از هموطنان در همان زمان و تعدادی هم بعدها به علت عوارض آن به شهادت رسیده اند.

زکریایی ادامه داد: بیش از 1500 مصدوم و جانباز شیمیایی در حال حاضر در این شهرستان با عوارض بیماری زندگی می کنند که بسیاری از این جانبازان مصدومین شیمیایی تنفسی و بالای 70درصد جانباز هستند.

این مسوول اضافه کرد:  این مصدومان در برابر بیماری کرونا بسیار آسیب پذیر بوده و باید تحت مراقبت های خاص و ویژه قرار گیرند.

  وی اعلام کرد: لذا بر همین اساس و به دستور ریاست جمعیت هلال احمر و هماهنگی با ریاست سازمان داوطلبان کشور جهت پیشگیری از ابتلای مصدومین شیمیایی سردشت به کرونا، با حضور و نظارت مستقیم سرپرست جمعیت هلال احمر استان، فرماندار سردشت و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1200 بسته بهداشتی بین مصدومان شیمیایی سردشت

توزیع 1200 بسته بهداشتی بین مصدومان شیمیایی سردشت