مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 10:402020-07-03فرهنگي

بازیگر بربادرفته 104 ساله شد


اولیویا دی هاویلاند بازیگر برنده دو جایزه اسکار و آخرین بازمانده از بازیگران اصلی فیلم کلاسیک «بر باد رفته» به 104 سالگی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس، تعداد بسیار کمی از میان چهره های عصر طلایی هالیوود هنوز در قید حیات هستند و البته هنوز تیتر خبرها را به خود اختصاص می دهند، اولیویا دی هاویلاند یکی از چهرههای منحصر به فرد سینمای هالیوود است که با رسیدن به سن 104 سالگی همچنان یک خط شکن محسوب می شود.

او آخرین بازمانده از نسل بازیگران اصلی فیلم معروف بر باد رفته محصول سال 1939 میلادی است و مسن ترین بازیگر برنده اسکار و در قید حیات سینمای جهان محسوب می شود.

اولین حضور هاویلاند در سینما در فیلم رویای شب نیمهتابستان ساخته ماکس راینر در سال 1935 رقم خورد و پس از آن کمپانی برادران وانر یک قرارداد 7 ساله همکاری او با منعقد کرد و برادران وارنر هاویلاند را برای بازی در فیلمهای کاپیتان بلاد و ماجراهای رابین هود انتخاب کرد.

پس از اتمام قرارداد با برادران وانر و موفقیت در یک جدال حقوقی با این کمپانی فیلمسازی، هاویلاند برای بازی در فیلم هر کس سوی خودش (1946) موفق به کسب اولین جایزه اسکار شد و در سال 1949 نیز با فیلم وارثه برا دومین بار اسکار را به خانه برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگر بربادرفته 104 ساله شد

بازیگر بربادرفته 104 ساله شد