مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 10:352020-07-03اقتصادي

نظر دولت درباره تعطیلی و دورکاری کارکنان همزمان با صعود کرونا


در حالی این روزها با اعلام وضعیت نامناسب از لحاظ شیوع ویروس کرونا بحث دورکاری کارکنان دوباره مطرح شده است که از نظر دولت فقط دور کاری در زمانی که زیر ساخت‌های آن فراهم باشد امکان پذیر است و درباره آن، اگر شیوع کرونا مانند فروردین بحرانی شود تصمیم گیری خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از اسفند ماه سال گذشته و با شدت گرفتن شیوع ویروس کرونا بر اهمیت کاهش تردد مردم محدودیت‌هایی در رفت و آمد کارکنان به محل کارشان ایجاد شد، به طوری که ابتدا ساعات کاری محدود و حتی در فروردین ماه میزان حضور آنها به یک سوم و دو سوم کاهش پیدا کرد.

ولی به هر ترتیب از اوایل خرداد ماه مجدد شرایط به حالت عادی برگشت و دولت طی بخشنامه‌ای از دستگاه‌های اجرایی خواست تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کارکنان در محل کار خود حاضر شوند، ولی ساعات کاری آنها از 7:30 تا 14:30 محدود شد.

اما طی مدت اخیر با توجه به بالا رفتن تعداد مبتلایان و فوت شدگان و همچنین اعلامی که ستاد ملی مقابله با کرونا در رابطه با وضعیت قرمز و هشدار در برخی استان‌ها داشته است موضوع دورکاری کارکنان و کاهش تردد بار دیگر مطرح شده است.

اما آن چه که جمشید انصاری رییس سازمان اداری و استخدامی در تازه ترین اظهار نظر خود در رابطه با دورکاری کارکنان اعلام کرده نشان از آن دارد دولت مایل است برای تداوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر دولت درباره تعطیلی و دورکاری کارکنان همزمان با صعود کرونا

نظر دولت درباره تعطیلی و دورکاری کارکنان همزمان با صعود کرونا