مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 07:152020-07-03سياسي

معاون وزیر کشور: دوران تابلوی «ساحل اختصاصی است؛ ورود ممنوع» به سر آمده


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور با بیان اینکه دوران نصب تابلوی «ساحل اختصاصی است؛ ورود ممنوع» در سواحل کشور به سر آمده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور که در راس هیاتی به منظور بررسی آخرین وضعیت اجرای اولویت های سی گانه اقتصادی وزارت کشور در سال جاری و بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی استان گلستان به گرگان سفر کرده است وضعیت تصرف سواحل در جنوب و شمال کشور را تشریح کرد.

دین پرست درباره دستگاه هایی که به موجب قانون و برای ارائه خدمت در سواحل مستقر هستند خاطر نشان کرد: مستندات قانونی استقرار این دستگاه ها در سواحل درخواست شده و این مستندات در حال بررسی است.

معاون وزیر کشور همچنین با اشاره به اینکه برخی از دستگاه ها در پیگیری های قانونی به عمل آمده از تصرفات موجود در سواحل رفع تصرف نموده و سواحل را تخلیه کرده اند از سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان یکی از دستگاه های پیشرو در این زمینه نام برد.

  وی در عین حال افزود با وجود همکاری مثبت برخی از دستگاه ها، متأسفانه تعداد دیگری از دستگاهها با ارائه بهانه های واهی فعلاً از اجرای قانون سرباز زده اند که پیگیری های وزارت کشور در این خصوص تا حصول نتیجه قانونی نهایی و ازادسازی تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر کشور: دوران تابلوی «ساحل اختصاصی است؛ ورود ممنوع» به سر آمده

معاون وزیر کشور: دوران تابلوی «ساحل اختصاصی است؛ ورود ممنوع» به سر آمده