مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 06:102020-07-03پزشكي

نکاتی درباره شستن ظروف بیماران مبتلا به کووید-19


محققان موسسه ملی تحقیقات سلامت و دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران می گویند: برای شستن ظروف استفاده شده توسط فرد آلوده به کرونا لازم است که از آب داغ و مایع ظرفشویی استفاده شود.

- محققان موسسه ملی تحقیقات سلامت و دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران می گویند: برای شستن ظروف استفاده شده توسط فرد آلوده به کرونا لازم است که از آب داغ و مایع ظرفشویی استفاده شود.

همچنین هنگام حمل ظروف به آشپزخانه بهتر است از دستکش استفاده شود اما هنگام شستشوی آنها پوشیدن دستکش ضروری نیست به شرطی که پس از اتمام کار، دست ها بلافاصله با آب و صابون شسته شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محققان موسسه ملی تحقیقات سلامت و دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران با بررسی شواهد موجود توصیه هایی را برای تمیز و ضدعفونی کردن ظروف فرد مبتلا به کووید-19 بیان کرده اند.

در این مطلب آمده است: مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا و سازمان جهانی بهداشت در مورد تمیز و ضدعفونی کردن سطوح و وسایل مختلف(مانند ظروف) تماس یافته با فرد مبتلا به کووید-19 مواردی را بیان کرده است.

1) وسایل شخصی و سایر وسایل مورد استفاده بیماران مانند ظروف، بالش، تشک، فرش و کوسن، تا زمانی که دوره درمان و آزمایش ها برای تشخیص وجود ویروس کرونا ادامه دارد(پایان عفونت) نباید مورد استفاده افرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکاتی درباره شستن ظروف بیماران مبتلا به کووید-19

نکاتی درباره شستن ظروف بیماران مبتلا به کووید-19