مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 05:552020-07-03سياسي

سازماندهی قرارگاه پدافند هسته ای/ حملات سایبری از ابتدای امسال محدود بوده است


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه حملات سایبری از ابتدای امسال تاکنون بسیار محدود بوده است، گفت: امنیت، هیچ وقت مطلق نیست و همیشه مسیرهایی برای نفوذ وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، سردار غلامرضا جلالی با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری درباره جدیدترین تهدیدهای ایران اظهار داشت: فناوری های روز به علت پیشرفته بودن و وجود عناصر سایبری و هوشمند در آن ها علاوه بر ارائه خدمت به مردم، در درون خود تهدیدآمیز هستند.

وی با اشاره به اینکه فناوری های نو، ترکیبی از تهدید و فرصت هستند، ادامه داد: مثلا شبکه های اجتماعی جزو کارکردهای ضروری مردم است و همه از آن استفاده می کنند، اما شبکه های اجتماعی که در تسلط کشورهای خارجی باشد، برای کنترل مردم کشورهای دیگر و ایجاد آشوب و برهم زدن نظم کشورها و حملات اقتصادی و امنیتی هم استفاده می شود.

سردار جلالی افزود: لازم است نسبت به نحوه برخورد با این فناوری ها، بازنگری داشته باشیم ضمن اینکه از همه مزایای آن نیز باید استفاده کنیم، اما باید مراقب باشیم درگیر آسیب ها و تهدیدات آن نشویم.

وی اضافه کرد: از فناوری هسته ای برای تشخیص پزشکی و درمان استفاده می کنیم، اما به مسائل ایمنی این فناوری توجه نکنیم ممکن است آسیب زا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازماندهی قرارگاه پدافند هسته ای/ حملات سایبری از ابتدای امسال محدود بوده است

سازماندهی قرارگاه پدافند هسته ای/ حملات سایبری از ابتدای امسال محدود بوده است