مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 05:452020-07-03اجتماعي

تخفیف ویژه عوارضی برای عبور خودروهای استان در مسیر قزوین-محمدیه


معاون عمرانی استاندار می گوید از این پس خودروهای پلاک قزوین با پنجاه درصد تخفیف عوارض تردد روزانه از محمدیه به قزوین و بالعکس را پرداخت خواهند کرد و خودروهای عمومی و تاکسی هم تنها 200 تومان عوارض خواهند داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی فرخزاد اظهار کرد: موضوع دریافت عوارض از ساکنان شهرهای محمدیه و قزوین و نیز ناحیه شهری مهرگان که به صورت روزانه در اتوبان قزوین به کرج تردد و در هر نوبت 1,200 تومان عوارض پرداخت می کنند هزینه سنگینی به شهروندان و رانندگان تاکسی و خودروهای عمومی تحمیل کرده و به عنوان یک مشکل در عبورومرور مطرح شده است.

وی گفت: جابجایی ایستگاه عوارضی به خارج از محدوده مدتها است به عنوان مطالبه عمومی مردم منطقه مطرح شده که استانداری و معاونت عمرانی و نمایندگان هم پیگیر موضوع بودند.

فرخزاد افزود: پس از جمع آوری ایستگاه عوارضی همچنان دوربین های ثبت تردد در محل باقی ماند و قرار شد طرح پیمایش اجرا شده و شهروندان استان یک سوم هزینه 1200 تومانی معادل 400 تومان را پرداخت کنند.

وی تصریح کرد: اجرای طرح پیمایش هر چند مورد توافق قرار گرفت اما عملیاتی نشد و ما همچنان پیگیر اجرای آن بودیم.

معاون عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به استان بار دیگر موضوع مطرح شد و آقای اسلامی موافقت کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف ویژه عوارضی برای عبور خودروهای استان در مسیر قزوین-محمدیه

تخفیف ویژه عوارضی برای عبور خودروهای استان در مسیر قزوین-محمدیه