مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 05:002020-07-03بين الملل

واکنش عجیب ترامپ به افزایش آمار کرونا در آمریکا


رییس جمهور آمریکا در حساب کاربری خود در توییتر در واکنشی عجیب از بالارفتن آمار مبتلایان به کرونا در این کشور استقبال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دونالد ترامپ ، رییس جمهور آمریکا در حساب کاربری خود در توییتر در واکنشی عجیب از بالا رفتن آمار مبتلایان به کرونا در این کشور استقبال کرد.

در این ارتباط، ترامپ گفت: موارد کرونا ویروس افزایش یافته است، به این دلیل که آزمایش های ما خیلی گسترده است، پس این خیلی خوب، گسترده تر و بهتر از هر کشور دیگری است.

ترامپ در ادامه با ذوق زدگی عجیبی نوشته است: این خبر عالی است و خبر بهتر اینکه آمار مرگ و میر در حال کاهش است و افراد کم و سن و سال تر که سریع تر و راحت تر بهتر می شوند.

ذوق زدگی ترامپ از افزایش آمار کرونا در حالی است که آمریکا با ثبت تعداد روزانه بیش از 55 هزار نفر مبتلا به ویروس کووید - 19 در 24 ساعت منتهی به پنج شنبه بار دیگر در تعداد بیماران کرونایی رکوردشکنی کرد.

آنتونی فاوچی رییس انستیتوی ملی بیماری های آلرژی و واگیردار آمریکا پیش تر طی این هفته از افزایش تعداد روزانه موارد جدید مبتلا به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا هشدار داده بود که چنانچه تدابیر لازم برای مقابله با انتشار ویروس در مناطق مختلف کشور اتخاذ نشود ممکن است تا 100 هزار نفر در روز افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش عجیب ترامپ به افزایش آمار کرونا در آمریکا

واکنش عجیب ترامپ به افزایش آمار کرونا در آمریکا