مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 04:402020-07-03پزشكي

سرما بخورید تا کرونا نگیرید!


دانشمندان آلمانی معتقد هستند که ابتلای یک فرد به بیماری سرماخوردگی می تواند سطحی از ایمنی را برای وی در مقابل بیماری کووید-19 ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از تک‌تایمز، محققان در سراسر جهان در حال تلاش برای یافتن چیزی هستند که بتواند به مبارزه با کروناویروس جدید کمک کند و جوامع دنیا را از قرنطینه و ترس ابتلا به کووید-19 نجات دهد.

محققان می‌گویند سلول‌های T به اندازه پادتن‌ها مهم هستند.

در یک مطالعه جدید، محققان بر این باورند که سلول‌های تی(T) ممکن است کلید محافظت در برابر ویروس باشند و قرار گرفتن در معرض ویروس و بیماری سرماخوردگی می‌تواند سطحی از ایمنی را برای مقابله با کروناویروس در بدن فراهم کند.

براساس گزارشی از تلگراف، دانشمندان دانشگاه توبینگن (Tubingen) در آلمان می‌گویند که سلول‌های T مانند پادتن‌ها یا همان آنتی‌بادی‌ها نقشی اساسی در فراهم کردن ایمنی در برابر کووید-19 دارند.

سلول‌های T نوعی گلبول سفید هستند که با سیستم ایمنی بدن ما برای مقابله با مهاجمان خارجی از جمله ویروس‌هایی مانند SARS-CoV-2 کار می‌کنند.

محققان برای به دست آوردن نتایج مورد نیاز خود، نمونه خون افرادی را که از کووید-19 بهبود یافته‌اند و همچنین افرادی که هنوز آلوده نشده‌اند، جمع آوری کردند و آنها را با یکدیگر مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرما بخورید تا کرونا نگیرید!

سرما بخورید تا کرونا نگیرید!