مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 03:352020-07-03اجتماعي

لزوم ترویج مهارت های آموزشی جهت ایجاد اشتغال پایدار در آذربایجان غربی


ترویج آموزش های مهارتی زمینه ساز اشتغال پایدار است و در این راستا از توسعه مهارت آموزی حمایت می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه محمد مهدی شهریاری در بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای دارالفنون ارومیه و در جمع مربیان و مدیران این مرکز با تاکید بر اینکه ترویج آموزش های مهارتی اشتغال موفق را به ویژه در بین فارغ التحصیلان دانشگاهی درپی دارد، اظهار داشت: با توجه به جمعیت فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار در استان باید آموزش های مهارتی برای این افراد و نیز دانشجویان درحال تحصیل به سهولت فراهم شود.

وی با قدردانی از اقدامات انجام یافته در راستای توسعه آموزش های مهارتی برای توسعه پایدار استان، تصریح کرد: برای برون رفت از شاخص های عقب ماندگی توسعه و بهره مندی کامل از ظرفیت نیروی انسانی باید فرهنگ مهارت آموزی را در جامعه نهادینه ساخت.

شهریاری افزود: آذربایجان غربی اگر چه در برخی رشته های مهارتی دستاوردهای ملی و بعضا جهانی نیز کسب کرده است اما هنوز نتوانسته ایم مردم را با فرهنگ مهارت همراه سازیم.

وی تجهیز کارگاه های مهارت آموزی، ایجاد بسترهای مهارتی در نقاط محروم و کمتر توسعه یافته استان، توجه به مهارت آموزی در بین بانوان و ترویج آموزش های مهارتی در بین جوانان و فارغ التحصیلان را از جمله راهکارهای توسعه مهارتی برای حل مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ترویج مهارت های آموزشی جهت ایجاد اشتغال پایدار در آذربایجان غربی

لزوم ترویج مهارت های آموزشی جهت ایجاد اشتغال پایدار در آذربایجان غربی