مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 18:052020-06-06سياسي

17 زندانی فراری زندان «پارسیلون» دستگیر شدند/ افتتاح 4 دادگاه در هفته قوه قضاییه


رییس کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه 17 نفر از زندانیان فراری زندان «پارسیلون» خودشان را معرفی کرده و یا دستگیر شده اند، گفت: 4 دادگاه عمومی در لرستان افتتاح می شود.

- خرم آباد- رییس کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه 17 نفر از زندانیان فراری زندان پارسیلون خودشان را معرفی کرده و یا دستگیر شده اند، گفت: 4 دادگاه عمومی در لرستان افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رزم روز شنبه در حاشیه جلسه شورای قضایی لرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در جلسه امروز عملکرد مجموعه دادگستری لرستان در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: همچنین موضوع فرار زندانیان از زندان پارسیلون خرم آباد طی فروردین ماه امسال مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: 17 نفر از 23 نفری که از زندان فرار کرده بودند یا خودشان را معرفی کردند و یا دستگیر شدند.

رییس کل دادگستری لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه 25 هزار پرونده مسن و معوقه ای که متعلق به سال 97 و ماقبل آن بودند بررسی شده و 12 هزار مورد از آنها مختومه شد، افزود: در هفته قوه قضاییه شاهد افتتاح 4 دادگاه عمومی در بخش ویسیان و طرهان شهرستان کوهدشت، بخش زاغه شهرستان خرم آباد و بخش ذلقی شهرستان الیگودرز خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 زندانی فراری زندان «پارسیلون» دستگیر شدند/ افتتاح 4 دادگاه در هفته قوه قضاییه

17 زندانی فراری زندان «پارسیلون» دستگیر شدند/ افتتاح 4 دادگاه در هفته قوه قضاییه