مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 14:002020-06-06سياسي

فرهنگ دفاع مقدس به نهاد خانواده منتقل شود


برنامه های ترویجی در حوزه دفاع مقدس باید به گونه ای باشد که این برنامه به نهاد خانواده متصل گردد تا اثر گذاری بیشتر در جامعه بگذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عنایت الله رحیمی بعد از ظهر شنبه در جلسه هماهنگی چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان فارس اظهار کرد: دفاع مقدس یکی از مهمترین افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی از این رو برای گرامی داشته این واقعه مهم در تاریخ انقلاب اسلامی بایستی تمامی دستگاه های دست اندرکار فعالیت قابل توجهی داشته باشند.

عالی ترین مقام دولت در استان فارس اضافه کرد: دفاع مقدس آنقدر در فرهنگ انقلاب اسلامی ایران مؤثر بوده است که به عنوان یکی از اندوخته های انقلاب اسلامی شناخت.

رحیمی یادآور شد: عکسی از انقلاب اسلامی ایران به عنوان یکی از کشورهای پیشرو در جهان شناخته می شود رشادت های شهیدان جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس بود که کشور به این سمت حرکت کرده است.

استاندار فارس در بخشی از صحبت های خود در خصوص دفاع مقدس متذکر شد: دفاع مقدس در طول تاریخ ایران تنها جنگی بوده است که قسمتی از ایران به سایر کشورها واگذار نشده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر شعار ما قوی هستیم یادآور شد: کشوری که می خواهد دوی باشد بایستی دارای شاخصه های ویژه ای باشد که از جمله این شاخص ها می توان به جمعیت کشور و همراهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ دفاع مقدس به نهاد خانواده منتقل شود

فرهنگ دفاع مقدس به نهاد خانواده منتقل شود