مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 12:452020-06-06سياسي

انباشته شدن مشکلات مردم نتیجه مدیریت ناصحیح است


نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر لزوم خدمت هرچه بیشتر به مردم، گفت: انباشته شدن مشکلات مردم به تحریم های آمریکا و عدم تخصیص بودجه برنمی گردد بلکه به مدیریت های ناصحیح ما برمی گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردکان، نشست شورای اداری شهرستان اردکان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، نماینده مردم شهرستان در مجلس یازدهم، مسؤولین ارگان ها و مدیران دستگاه های اجرایی در سالن شهید حنیف فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

محمدرضا دشتی اردکانی در این نشست ضمن گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام پانزده خرداد و شهدای گران قدر، با تقدیر و تشکر از زحمات محمدرضا تابش نماینده سابق شهرستان اردکان در مجلس بر پیشرفت کشور و پیشبرد اهداف شهرستان تأکید کرد.

نماینده مردم اردکان در مجلس یازدهم بابیان اینکه موضوع ویروس کرونا را در شهرستان به صورت روزانه رصد می کند از تلاش های کادر درمان و گروه های مردمی در جبهه مبارزه با این ویروس منحوس قدردانی کرد.

وی در ادامه با اشاره به برخی از مباحث مطرح شده در خصوص ادامه کار مسؤولین شهرستان و آیا اینکه قرار است در مسئولیت خود ادامه کار بدهند یا نه، گفت: اطمینان می دهم که نماینده قصد دخالت در امور اجرایی شهرستان را نخواهد داشت ولی قطعاً طبق وظیفه قان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انباشته شدن مشکلات مردم نتیجه مدیریت ناصحیح است

انباشته شدن مشکلات مردم نتیجه مدیریت ناصحیح است