مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 11:552020-06-06سياسي

وحدت مدیران و نمایندگان توسعه استان را سرعت می بخشد


همکاری و تعامل با نمایندگان مردم در مجلس جزو وظایف همه ماست و قطعا با همکاری و ارائه مطالبات مردم توسط نمایندگان پیشرفت و آبادانی در استان تسریع پیدا خواهد کرد اما همکاری به معنای گوش به فرمان بودن نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، اقبال عباسی ظهر امروز در جلسه شورای اداری چهارمحال و بختیاری در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: تمامی مدیران ارشد استانی موظف هستند هر دوشنبه دیدارهای مردمی داشته باشند و لذا دقت کنند در این روز جلسه و یا برنامه ریزی دیگری نداشته باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: مدیران توجه داشته باشند ورود آن ها به شهرستان های سطح استان حتما با هماهنگی فرماندار هر شهرستان باشد و تلاش کنند هفته ای یک بار برنامه بازدید میدانی از شهرستان های سطح استان داشته باشند.

وی تاکید کرد: مهلت جذب اعتبارات عمرانی تمدید شده است و مدیران توجه کنند در صورت عدم جذب به موقع اعتبارات در جلسه های بعدی بازخواست خواهند شد و این ضعف در خصوص عدم جذب اعتبار در کارنامه آن ها ثبت می شود.

عباسی خاطرنشان کرد: معطلی در روند پیگیری مکاتبات سرمایه گذاران استان که موجب نارضایتی آن ها از دستگاه ها می شود ضعف مدیر آن دستگاه تلقی خواهد شد و انتظار می رود در جهت رشد و توسعه استان روند پیگیری مکاتبات سرمایه گذارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت مدیران و نمایندگان توسعه استان را سرعت می بخشد

وحدت مدیران و نمایندگان توسعه استان را سرعت می بخشد