مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 08:452020-06-06فرهنگي

درخشش گیلانی ها در ششمین مهرواره کشوری «نیایش» کانون کرمانشاه


پنج عضو کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان عنوان برگزیده و شایسته تقدیر ششمین مهرواره کشوری «نیایش» را از آن خود کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ششمین مهرواره کشوری نیایش باهمت کانون کرمانشاه به نقطه ی پایانی رسید و پنج عضو کودک و نوجوان گیلانی عنوان برگزیده و شایسته تقدیر این رویداد فرهنگی، هنری و ادبی را به خود اختصاص دادند.

این در حالی است که نزدیک به هفت هزار اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه این رویداد فرهنگی، هنری و ادبی ارسال شد و گروه داوری پس از دسته بندی و انجام مراحل اولیه، آتنا صفوتی از مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون بندرانزلی را به عنوان برگزیده بخش شعر نوجوان و هلیا میرزاخانیان از کانون پرورش فکری اسالم را منتخب بخش متن ادبی گروه سنی کودک معرفی کرد.

هیئت داوری هم چنین با نگاهی ویژه به زوایای پنهان و پیدای آثار ارسالی، کتاب سازی مشترک گُلسا زینالی و پرنیان قربانی ، اعضای نوجوان مرکز فرهنگی هنری تالش را به عنوان اثر برگزیده و درعین حال، کاردستی هستی میرزایی ، عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری مجتمع کانون رشت را شایسته تقدیر شناخت.

گفتنی است، این مهرواره در بخش های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی و برای مخاطبین 8 تا 18 سال و هم چنین، ویژه مربیان کانون پرورش فکری برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش گیلانی ها در ششمین مهرواره کشوری «نیایش» کانون کرمانشاه

درخشش گیلانی ها در ششمین مهرواره کشوری «نیایش» کانون کرمانشاه