مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 07:252020-06-06سياسي

صندوق پژوهش و فناوری فضایی تاسیس می شود


رییس سازمان فضایی ایران از راه اندازی صندوق خطرپذیر پژوهش و فناوری فضایی با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی براری در توییتر نوشت: خوشبختانه استارت آپ ها و جوانان خلاق در همه زنجیره ارزش حوزه فضایی وارد شده اند.

در این راستا با راه اندازی صندوق خطرپذیر تخصصی، حمایت های لازم از این کسب و کارها انجام خواهد پذیرفت.

وی گفت: سازمان فضایی⁩ ایران با مشارکت صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی، زمینه سازی تاسیس صندوق پژوهش و فناوری فضایی را فراهم کرده است.

رییس سازمان فضایی ایران ادامه داد: تمام پروژه های فضایی مطابق با نقشه راه حوزه فضایی در حال پیشرفت است و تلاش خواهیم کرد تا علاوه بر شتاب دهی به پیشرفت این پروژه ها، با حمایت از بخش خصوصی، توانمندسازی تمام ارکان و نقش آفرینان حوزه فضایی، تحریک تقاضا و توسعه بازار، الزامات توسعه صنعت فضایی کشور را مهیا کنیم.

معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه ترویج کاربرد فناوری فضایی در حل چالش های محیط زیستی، مدیریت بلایا، مدیریت منابع آبی، کشاورزی، خدمات نوین شهری و .

یکی از اولویت های ما بوده است، خاطرنشان کرد: سیاستی مبنی بر رقابت با بخش خصوصی نداریم و امیدواریم بخش خصوصی در جذب این بازار حداکثر نقش آفرینی را داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق پژوهش و فناوری فضایی تاسیس می شود

صندوق پژوهش و فناوری فضایی تاسیس می شود