مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 06:152020-06-06اقتصادي

اختصاص 50 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه مسیرهای گردشگری اردبیل


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از اختصاص 50 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه مسیرهای گردشگری استان اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر فلاحی صبح شنبه در نشست با برخی سرمایه گذاران طرح های گردشگری در اردبیل بیان کرد: از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به استان اردبیل 50 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه مسیرهای گردشگری استان اردبیل اختصاص یافته است که در این حوزه هزینه خواهد شد.

وی بهسازی و توسعه مسیرهای گردشگری در استان را زمینه ساز تسهیل سرمایه گذاری در منطقه دانست و تصریح کرد: راهکار رونق صنعت گردشگری توسعه سرمایه گذاری بوده که توسعه مسیرهای گردشگری گامی در راستای حمایت از سرمایه گذاران و جذب گردشگران به این منطقه خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از تعیین مسیرهای گردشگری هدف برای بهسازی و توسعه در شهرستان های مختلف استان خبر داد و افزود: این پروژه ها برای دریافت تأیید نهایی به استانداری اعلام و پس از تصمیم گیری نهایی اجرایی خواهد شد.

فلاحی اولویت اجرای این پروژه ها را مناطق کمتر توسعه یافته در استان برشمرد و بیان کرد: این مهم در راستای توسعه و رونق صنعت گردشگری در این مناطق هدف گذاری شده است تا گامی در راستای توسعه اقتصادی و اشتغال در مناطق کمتر توسعه یاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 50 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه مسیرهای گردشگری اردبیل

اختصاص 50 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه مسیرهای گردشگری اردبیل