مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 06:102020-06-06دانش

آموزش عالی در دوران کرونا و پساکرونا


دانشیار برنامه ریزی درسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد در یک پژوهش با رویکردی توصیفی-تحلیلی به بررسی تاثیرات بیماری کووید 19 بر آموزش عالی پرداخته تا در این رهگذر مبنایی برای نقش آفرینی مثبت و معنادار سیستم دانشگاهی ایجاد شود.

- ایسنا/فارس دانشیار برنامه ریزی درسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد در یک پژوهش با رویکردی توصیفی-تحلیلی به بررسی تاثیرات بیماری کووید 19 بر آموزش عالی پرداخته تا در این رهگذر مبنایی برای نقش آفرینی مثبت و معنادار سیستم دانشگاهی ایجاد شود.

سید احمد هاشمی در یک مقاله، با عنوان آموزش عالی در دوران کرونا و پساکرونا، حاصل پژوهش علمی خود پیرامون چالش ها و پیامدهای این دوران و همچنین راهکارهای مد نظر خود را برای کاهش تاثیرات منفی و پر رنگ کردن نقاط مثبت را طرح کرده و به اشتراک گذاشته است.

متن کامل مقاله سید احمد هاشمی، دانشیار دانشگاه آزاد لامرد، که نسخه ای از آن در اختیار ایسنا قرار گرفته، چنین است؛ مقدمه عصر حاضر با وجود تکنولوژی پیشرفته، علاوه بر افزایش رفاه اجتماعی گاهی انسان را دستخوش تغییراتی می کند.

بیماری Covid 19 با کرونا نیز شاید به نوعی محصول همین پیشرفت صنعتی باشد.

گرچه هنوز برای تشخیص علل این بیماری زود است و گمانی زنی های مختلف، انتقال آن از خفاش به انسان یا حتی جنگ بیولوژیکی را دور از ذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش عالی در دوران کرونا و پساکرونا

آموزش عالی در دوران کرونا و پساکرونا