مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 04:252020-06-06سياسي

نظارت بر روند اجرای پروتکل های بهداشتی توسط دوایر دولتی


فرماندار شیراز با بیان اینکه گروه های نظارتی از فرمانداری و مراکز بهداشتی، چگونگی روند رعایت مسائل بهداشتی در دوایر دولتی را بررسی می کنند، - ایسنا/فارس فرماندار شیراز با بیان اینکه گروه های نظارتی از فرمانداری و مراکز بهداشتی، چگونگی روند رعایت مسائل بهداشتی در دوایر دولتی را بررسی می کنند، گفت: طی روزهای اخیر به اداره هایی که در رعایت پروتکل های بهداشتی سهل انگار یا کم کار بوده اند، تذکر داده شده است.

محمدرضا امیری در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: خوشبختانه با تذکرهای داده شده امروز تقریبا اغلب ادارات در شهرستان شیراز تمام پروتکل های بهداشتی را به خوبی رعایت می کنند.

او با اشاره به ضرورت رعایت الزامات بهداشتی از سوی شهروندان برای تداوم موفقیت های کسب شده در مواجهه با شیوع کروناویروس، افزود: در موضوع کنترل ورودی و خروجی شهرها تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم.

فرماندار شیراز همچنین با بیان اینکه نه تنها در استان فارس و شهر شیراز که در هیچ کجای کشور دستوری مبنی بر اعمال محدودیت در ورود و خروجی شهرها نداریم، افزود: تاکید ما به شهروندان شیرازی رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی کرونا مبنی بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر روند اجرای پروتکل های بهداشتی توسط دوایر دولتی

نظارت بر روند اجرای پروتکل های بهداشتی توسط دوایر دولتی