مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 07:302020-06-05اجتماعي

برگزاری امتحانات مدارس عشایری خوزستان همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی


سرپرست آموزش و پرورش عشایری خوزستان از برگزاری امتحانات حضوری با رعایت تمام نکات بهداشتی در استان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان سرپرست آموزش و پرورش عشایری خوزستان از برگزاری امتحانات حضوری با رعایت تمام نکات بهداشتی در استان خبر داد.

مرادعلی سعیدی پور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: نگرانی اولیای گرامی برای سلامتی فرزندان خود کاملا منطقی و صحیح است اما به آن ها این اطمینان را می دهیم که تمام پروتکل ها و اصول بهداشتی جهت برگزاری امتحانات در حوزه های امتحانی رعایت شده و امتحانات در محیطی ایمن و کاملا بهداشتی برگزار می شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه های امتحانی ادامه داد: رعایت فاصله حداقل دو متری میان صندلی های دانش آموزان در حوزه های امتحانی ایجاد شده است و تمام حوزه های امتحانی دانش آموزان عشایری تا کنون سه مرحله ضدعفونی شده اند و قبل از هر امتحان و بعد از امتحان نیز ضدعفونی انجام می شود.

سرپرست آموزش و پرورش عشایری خوزستان افزود: با کمک اداره کل آموزش و پرورش خوزستان سه مرحله سرانه بهداشتی برای ضدعفونی کردن مدارس اختصاص یافته است که به وسیله آن تمام مدارس چندین مرحله ضدعفونی شده اند.

وی با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی در حوزه های امتحانی گفت: از دانش آموزان عزیز خواسته می شود که تنها از وسایل شخصی که به هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری امتحانات مدارس عشایری خوزستان همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی

برگزاری امتحانات مدارس عشایری خوزستان همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی