مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 03:402020-06-04دانش

حضور دانشجویان در کلاس های آموزشی از شنبه/ برگزاری حضوری امتحانات علمی کاربردی


بر اساس دستورالعمل چگونگی تداوم فعالیت های آموزشی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی، کلاس های آموزشی این دانشگاه از 17 خرداد بازگشایی شده و امتحانات پایان ترم دانشجویان حضوری برگزار می شود.

- حضور دانشجویان در کلاس های آموزشی از شنبه/ برگزاری "حضوری" امتحانات علمی کاربردی بر اساس دستورالعمل چگونگی تداوم فعالیت های آموزشی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی، کلاس های آموزشی این دانشگاه از 17 خرداد بازگشایی شده و امتحانات پایان ترم دانشجویان حضوری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مختار جلالی معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در دستوالعمل جدید فعالیت های آموزشی این دانشگاه ضمن اشاره به شیوع ویروس کرونا و ضرورت هماهنگی کامل با ستاد استانی مقابله با کرونا و اهتمام بیش از پیش جهت تداوم برنامه های آموزشی،گفت: بازه زمانی ویرایش انتخاب واحد دانشجویان این دانشگاه از تاریخ 17 تا 23 خردادماه سال جاری به مدت یک هفته تمدید شده و مراکز آموزشی این دانشگاه موظف به بررسی رعایت الزامات آموزشی در انتخاب واحد هستند.

وی بیان کرد: بازگشایی کلاس ­های حضوری و ادامه همه کلاس های دانشگاه جامع علمی کاربردی(اعم از نظری و عملی) با اتخاذ تمهیدات لازم و رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی از روز شنبه 17 خرداد با هماهنگی ستاد استانی به صورت ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دانشجویان در کلاس های آموزشی از شنبه/ برگزاری حضوری امتحانات علمی کاربردی

حضور دانشجویان در کلاس های آموزشی از شنبه/ برگزاری حضوری امتحانات علمی کاربردی