مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 18:352020-06-03سياسي

امیدواریم بتوانیم از پتانسیل نمایندگان برای توسعه خوزستان بهره ببریم


استاندار خوزستان با اشاره به بازدید 12 نفر از نمایندگان مجلس از اهواز، گفت: ان شاالله رابطه مناسبی بین ما نمایندگان ایجاد شود و بتوانیم از توان و پتانسیل آنها برای توسعه، - پیشبرد و آبادانی استان خوزستان که قلب کشور است، بهره ببریم.

غلامرضا شریعتی امروز، 14 خردادماه در خصوص نشست با جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: امروز توفیق داشتیم و در خدمت 12 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بودیم که برای بررسی مشکلات استان به دعوت نمایندگان استان به اهواز آمدند و از مناطق مختلف روستایی و شهری و بافت های فرسوده اهواز بازدید کردند.

سپس از تاسیسات نفت نیز بازدید داشتند و جلسه مفصلی امروز در استانداری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: از نقطه نظرات نمایندگان بهره بردیم و بعضا درباره مسائل و مشکلات خوزستان در جریان قرار گرفتند.

برخی از برداشت های خود را عنوان کردند و ما نیز توضیحاتی به آنها دادیم.

جلسه بسیار خوبی بود و نظر نمایندگان این بود که به استان خوزستان کمک و همت کنند و از استان حمایت کنند، ما نیز استقبال کردیم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه ان شاالله رابطه مناسبی بین ما و نمایندگان ایجاد شود و بتوانیم از توان و پتانسیل آنها برای توسعه، پیشبرد و آبادانی استان خوزستان که قلب کشور است بهره ببریم، در پایان گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم بتوانیم از پتانسیل نمایندگان برای توسعه خوزستان بهره ببریم

امیدواریم بتوانیم از پتانسیل نمایندگان برای توسعه خوزستان بهره ببریم