مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 12:452020-06-03سياسي

بیداری ملت ها و تشکیل جبهه مقاومت مدیون تفکر امام(ره) است


مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به این که امام راحل(ره) خودباوری و اتکای به درون را به جهانیان آموخت، گفت: بیداری ملت ها و تشکیل جبهه مقاومت مدیون تفکر امام(ره) است.

- بیداری ملت ها و تشکیل جبهه مقاومت مدیون تفکر امام(ره) است ایسنا/لرستان مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به این که امام راحل(ره) خودباوری و اتکای به درون را به جهانیان آموخت، گفت: بیداری ملت ها و تشکیل جبهه مقاومت مدیون تفکر امام(ره) است.

علی حیدر امیری امروز 14 خردادماه در جمع خبرنگاران، با تسلیت ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و 15 خرداد اظهارکرد: شامگاه 13 خرداد ارتحال امام راحل عظیم الشأن یادآور ارتحال بزرگ مردی است که بنیان گذار انقلابی شد که تغییردهنده تاریخ معاصر بود.

وی به پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن اشاره و با یادآوری این مطلب که تشکیل یک حکومت اسلامی به نام دین امید و آرزوی آزادگان جهان بود، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در جهت مبارزه با ظلم ایجاد و پایانی بر تفکر لیبرال دموکرات و کمونیسم بود.

این مدرس حوزه و دانشگاه با یادآوری این مطلب که این گونه مکاتب مادی ساخته بشر طوری مردم را به خود مشغول کرده بودند که خیلی ها فکر می کردند پایان تاریخ به این مکاتب ختم می شود، اضافه کرد: پس از فروپاشی شوروی دنیا به سمت تک قطبی شدن پیش رفت و افرادی پایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیداری ملت ها و تشکیل جبهه مقاومت مدیون تفکر امام(ره) است

بیداری ملت ها و تشکیل جبهه مقاومت مدیون تفکر امام(ره) است