مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 06:302020-06-03اقتصادي

پیش بینی وضعیت بازار خودرو در روزهای آینده


رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران با بیان اینکه روند کاهشی قیمت خودرو آغاز شده اما تقاضای واقعی برای خرید وجود ندارد، معتقد است که روند بازار خودرو کاملا وابسته به عرضه خودروسازان خواهد بود.

- ، میزان بالای ثبت نام ها نشان می دهد که همچنان فاصله زیاد قیمت کارخانه و بازار، جذاب است؛ اما اگر فاصله 10 درصدی ابلاغی که با افزایش عرضه رخ می دهد، اجرا شود بازار از دلالی ها دور می شود.

با آخرین وضعیت بازار، سعید موتمنی اظهار کرد: در حقیقت بازار آرام است.

علیرغم اینکه در بازار خودرو کاهش قیمت چشمگیری رخ داده است و قیمت خودروهای داخلی از زمان اعلام قیمت های جدید حدود 20 الی 35 درصد کاهش یافته است اما حقیقتا در بازار تقاضا و مشتری وجود ندارد و خرید وفروش انجام نمی شود.

به طور مثال پرایدی که این اواخر پیش از اصلاح قیمت های کارخانه 90 میلیون تومان بر روی کاغذ قیمت گذاری می شد، اکنون به حدود 70 میلیون تومان رسیده است یا پژو 206 تیپ 2 از 160 میلیون تومان در محدوده زیر 120 میلیون تومان قرار گرفته است.

رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران با بیان اینکه هنوز در بازار، خرید و فروش با فرمول 10 درصد بالاتر از قیمت مصوب انجام نمی شود، تصریح کرد: همین معاملات محدود بازار با قیمت های توافقی صورت می پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی وضعیت بازار خودرو در روزهای آینده

پیش بینی وضعیت بازار خودرو در روزهای آینده