مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 11:302020-06-02سياسي

ارزش های انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس حفظ و در جامعه تبلیغ شود


امام جمعه همدان بابیان اینکه باید در دفاع از ارزش های انقلاب و دفاع مقدس پیش قدم باشیم، گفت: ارزش های انقلاب و دفاع مقدس حفظ و تبلیغ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی ظهر سه شنبه در جلسه هیئت مدیره مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان همدان با تسلیت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) گفت: انقلاب اسلامی ایران تجلی نفَس روح الله است و یکی از دلایل پیروزی انقلاب اسلامی وجود رهبر و بنیانگذاری چون امام روح الله بود.

وی گفت: حفظ ارزش های دفاع مقدس عین حفظ ارزش های اسلام است و همه خود را مدیون انقلاب و دفاع مقدس می دانیم.

امام جمعه همدان تاکید کرد: دفاع از ارزش های دفاع مقدس دفاع از آرمان هایی است که شهدا برای آن خود را فدا کردند و همه ما باید در دفاع از ارزش های انقلاب و دفاع مقدس پیش قدم باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان نیز با بیان اینکه سرمایه جمهوری اسلامی ایران متعلق به روح بزرگ امام (ره) و انقلاب اسلامی است، گفت: هیئت مدیره مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان همدان باید موتور محرکه این مرکز باشد.

مصطفی آزادبخت گفت: از هیئت مدیره مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان همدان انتظار می رود با برنامه ریزی و خلاقیت امور را پیش ببرند و با جدیت و مسئولیت پذیری ارزش های انقلاب تبلیغ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش های انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس حفظ و در جامعه تبلیغ شود

ارزش های انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس حفظ و در جامعه تبلیغ شود