مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 08:102020-06-02اقتصادي

کمک رسانی مردم بوشهر در ماه مبارک رمضان 51 درصد افزایش یافت


مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از رشد 51 درصدی کمک رسانی مردم استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد لطفی ظهر سه شنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: در قالب سبد معیشتی، اطعام، طرح اکرام ایتام و مفتاح الجنه 350 میلیارد ریال از جانب مردم خیر و نیکوکار بوشهر در ماه مبارک رمضان به نیازمندان کمک شد.

وی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان با تأسیس 50 آشپزخانه در نقاط مختلف استان بوشهر 312 هزار دست غذای گرم و مطلوب به نیازمندان داده شد و رشد 51 درصدی کمک رسانی در ماه مبارک رمضان امسال نسبت به سال قبل رشد داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: در ماه مبارک رمضان معادل 40 میلیارد و 600 میلیون ریال غذای گرم بین نیازمندان استان بوشهر توزیع شد.

توزیع 50 هزار بسته معیشتی لطفی افزود: در راستای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه 49 هزار و 940 بسته معیشتی به ارزش 130 میلیارد و 300 میلیون ریال بین نیازمندان استان بوشهر با کمک مردم خیر و نهادها توزیع شد.

وی از اجرای طرح مفتاح الجنه در شهرها و روستاهای استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح خیران ضمن آشنایی با مشکلات نیازمندان با کمک های نیکوکارانه برای رفع نیازهای اساسی محرومان اقدام می کنند که امسال به سبب بیماری کرونا خدمات نقدی به نیازمندان ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک رسانی مردم بوشهر در ماه مبارک رمضان 51 درصد افزایش یافت

کمک رسانی مردم بوشهر در ماه مبارک رمضان 51 درصد افزایش یافت