مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 06:102020-06-02دانش

نحوه برگزاری امتحانات دروس عملی دانشجویان/تمدید حذف ترم تا 20 خرداد


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی به تشریح نحوه برگزاری امتحانات دروس عملی دانشجویان در نیم سال تحصیلی جاری پرداخت و گفت: - معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی به تشریح نحوه برگزاری امتحانات دروس عملی دانشجویان در نیم سال تحصیلی جاری پرداخت و گفت: فرصت حذف ترم تا 20 خرداد تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی اشرافی زاده ضمن بیان این مطلب از تمدید مهلت حذف ترم یا حذف واحد دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر تا 20 خرداد خبر داد و گفت: با توجه به درخواست های جمع قابل توجهی از دانشجویان، نمایندگان شورای صنفی و نیز بررسی های کارشناسان آموزش، مقرر شد که اجازه حذف درس یا ترم که مهلت قبلی آن 13 خرداد اعلام شده بود، تا 30 خرداد تمدید شود.

البته انتظار می رود در این فاصله اطلاعات لازم درباره نحوه ارزیابی در هر درس به دانشجویان اعلام شود تا با آگاهی و اطمینان خاطر بیشتری بتوانند تصمیم بگیرند.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به تصمیم قبلی شورای دانشگاه خواجه نصیر در خصوص غیر حضوری بودن ارزیابی در نیم سال جاری، در جلسه روز گذشته بحث های بیشتری در این باره صورت گرفت و مقرر شد که علاوه بر تهیه مجموعه ای از تجارب و پیشنهادات سایر دانشگاه ها و برخی از اساتید، وبیناری نیز در زمینه امکانات و مشکلات آزمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه برگزاری امتحانات دروس عملی دانشجویان/تمدید حذف ترم تا 20 خرداد

نحوه برگزاری امتحانات دروس عملی دانشجویان/تمدید حذف ترم تا 20 خرداد