مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 04:102020-06-02سياسي

«کرونا» نباید فرآیندهای سرمایه گذاری را در هرمزگان مختل کند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان از دستگاه ها و ادارات مرتبط با بخش سرمایه گذاری در استان خواست تا اجازه ندهند به هیچ وجه شیوع ویروس کرونا موجب کندشدن اقدامات مرتبط با فعالیت سرمایه گذاران در استان شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، ایرج حیدری صبح امروز در یک گفت وگوی رسانه ای با اشاره به اهمیت حمایت از سرمایه گذاران و پیگیری امورات مرتبط با آنها در شرایط کنونی کرونا، اظهار داشت: برای مقابله همه جانبه با این بیماری می بایست تبعات اقتصادی و اجتماعی آن را نیز مورد توجه قرار دهیم به طوری که جلوی آثار زیان بار این بیماری را در آینده بخصوص بر بخش اقتصاد بگیریم.

وی تأکید کرد: ادارات و دستگاه ها نهایت همکاری را در شرایط کنونی با سرمایه گذاران برای رفع موانع پیش روی آنها داشته باشند و اجازه ندهند شیوع بیماری کرونا موجب کندی فرآیند صدور مجوزها و .

شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با اشاره به بسترهای مطلوب هرمزگان در زمینه های مختلف برای توسعه سرمایه گذاری بخصوص در بخش کشاورزی، خاطرنشان کرد: اخیرا سه هزار هکتار اراضی جدید مستعد کشت گلخانه ای در استان هرمزگان برای سرمایه گذاری در این بخش شناسایی شده است و اگر فرآیند جذب تسهیلات برای فعالان در این حوزه را به خوبی راهبری کنیم، ظرفیت اشتغال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کرونا» نباید فرآیندهای سرمایه گذاری را در هرمزگان مختل کند

«کرونا» نباید فرآیندهای سرمایه گذاری را در هرمزگان مختل کند