مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 03:102020-06-01پزشكي

جزییاتی از امتحانات پایان ترم و بازگشایی دانشگاه ها


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی جزییات بازگشایی کلاس های آموزش حضوری از 17 خردادماه در رشته ها و مقاطع مختلف دانشگاه را تشریح کرد.

- ، دکتر محمد مهدی صدوقی با بیان اینکه آموزش حضوری دانشگاه بنا بر ابلاغیه وزارت بهداشت از تاریخ 17 خردادماه اجرایی می شود، اظهار کرد: به دنبال برگزاری جلسات متعدد، تصمیم بر آن شد که آموزش حضوری در دانشگاه به صورت تدریجی از 17 خردادماه آغاز شود و طبق برنامه ریزی انجام شده در هفته اول و یا دوم پذیرای دانشجویان ترم آخر و ماقبل آخر در سطوح دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی خواهیم بود.

وی درباره دانشجویان دانشکده پزشکی توضیح داد: کارآموزانی که در بخش ها حضور دارند، طبق برنامه ریزی های انجام شده در دانشکده پزشکی، برای اوایل تیرماه به بخش هایی خواهند رفت که ریسک ابتلا به کرونا در آن ها پایین و از امنیت بالایی برخوردار است.

دانشجویان به بخش های عفونی و ریه که بیماران کرونایی در آنجا بستری هستند فرستاده نمی شوند و تنها در بخش هایی فعالیت می کنند که ایمن باشد.

همچنین دانشجویان ترم آخر و ماقبل آخر پرستاری که خدمت در عرصه خواهند داشت نیز در بخش هایی حضور خواهند یافت که از نظر سرایت کرونا حداقل خطر را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از امتحانات پایان ترم و بازگشایی دانشگاه ها

جزییاتی از امتحانات پایان ترم و بازگشایی دانشگاه ها