مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 17:202020-06-01بين الملل

افزایش فعالیت های نظامی آمریکا و ناتو در اطراف مرزهای روسیه


یک فرمانده عملیاتی ارتش روسیه گفت، وزارت دفاع مکرراً شاهد تحرکات آمریکا و متحدانش در مجاورت مرزهای روسیه است و این کشورها پیشنهادات مسکو درخصوص کاهش تنش را نادیده می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرگیی رادسکوی از فرماندهان عملیاتی ارتش روسیه روز دوشنبه گفت، فعالیت های نظامی آمریکا و متحدانش در حوالی مرزهای این کشور افزایش داشته است.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، رادسکوی گفت: وزارت دفاع روسیه به طور متناوب سطح بالایی از فعالیت نظامی توسط آمریکا و کشورهای عضو ناتو را در مجاورت مرزهایش پایش و ثبت می کند .

این فرمانده روس گفت، علی رغم شیوع ویروس کرونا، رزمایش های کشورهای عضو پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) که بیشتر ماهیت ضد روسی دارند، افزایش داشته است.

ناتو به منظور جاسوسی از روسیه ایستگاه راداری گلوبوس 3 را در نروژ تقویت کرده است.

وی همچنین فعالیت های نظارتی تهاجمی آمریکا در دریای مدیترانه را مغایر با توافقات حاصل شده در سوریه دانست و گفت هواپیماهای پوسیدون نیروی دریایی آمریکا به طور نظام مند به پایگاه های نظامی روسیه در شهرهای خمیمیم و طرطوس ، نزدیک می شوند و جهت مقابله با این اقدامات به ناچار ناوشکن های خود را در حال آماده باش نگه می داریم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش فعالیت های نظامی آمریکا و ناتو در اطراف مرزهای روسیه

افزایش فعالیت های نظامی آمریکا و ناتو در اطراف مرزهای روسیه