مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 07:552020-06-01سياسي

حیدری: مشکلات مدیریت شهری بویژه در کلانشهرها مستلزم توجه جدی مجلس است


مشکلات مدیریت شهری به ویژه در کلان شهرها هم می تواند به عنوان یک اولویت مهم مجلس در نظر گرفته شود، کلانشهرها درتنگنای جدی قرار دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا حیدری صبح امروز در نود و سومین جلسه علنی شورای شهر مشهد، اظهار کرد: این هفته ما آغاز به کار دوره جدید مجلس شورای اسلامی را داشتیم، در شرایط فعلی اولویت های اصلی مجلس موضوع اشتغال، معیشت، حل مشکل بیکاری و سرمایه گذاری است.

رییس شورای شهر مشهد تامین منابع پایدار شهرداری و موضوع مدیریت یکپارچه شهری را جزو مطالبات شهرداری همه کلان شهرها دانست و افزود: مشکلات مدیریت شهری به ویژه در کلان شهرها هم می تواند به عنوان یک اولویت مهم مجلس در نظر گرفته شود، کلان شهرها درتنگنای جدی قرار دارد، منابع مالی پایدار شهرها و مدیریت یکپارچه اموری است که لازم است از سوی مجلس به آن توجه جدی شود.

وی با بیان اینکه ریاست و نایب رییسی مجلس از خطه خراسان و شهر مشهد است، اظهار امیدواری کرد این موضوع باعث شود مجلس به توسعه مشهد به عنوان شهری که متعلق به همه ایرانی ها است بنگرد تا این کلان شهر به عنوان یک شهر بین المللی جایگاه واقعی خود را به دست بیاورد.

حیدری با اشاره به 14 خرداد، سالروز رحلت امام خمینی(ره) گفت: 14 خرداد روز بسیار تلخی برای تاریخ ایران است، تفکر در اندیشه و راهبرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیدری: مشکلات مدیریت شهری بویژه در کلانشهرها مستلزم توجه جدی مجلس است

حیدری: مشکلات مدیریت شهری بویژه در کلانشهرها مستلزم توجه جدی مجلس است