مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 07:252020-06-01سياسي

خیرین در تکمیل بیمارستان های نیمه تمام سیستان وبلوچستان مشارکت کنند


با توجه به ضعف زیرساخت های بهداشتی و درمانی و نیاز شدید استان؛ خیرین و سازمانهای مردم نهاد، در حوزه تجهیز و تکمیل بیمارستانهای نیمه تمام استان مشارکت و همکاری داشته باشند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به ضعف زیرساخت های بهداشتی و درمانی و نیاز شدید استان؛ خیرین و سازمانهای مردم نهاد، در حوزه تجهیز و تکمیل بیمارستانهای نیمه تمام استان مشارکت و همکاری داشته باشند.

احمدعلی موهبتی در دیدار با فعالین موسسه هاسب بیان داشت: فعالیت خیرین و سازمان های مردم نهاد موجب خیر کثیر برای استان شده و علاوه بر توسعه مشارکت اقتصادی و اجتماعی مطالبه گری مردم را در راستای پیگیری حقوق شان از طریق دستگاه های متولی افزایش داده است.

وی افزود: وجود سازمان های مردم نهاد و خیریه ها موجب افزایش پیوند مردم استان با دیگر استان ها شده و از نظر اجتماعی دستاوردهای خوبی برای استان به ارمغان آورده است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان این که همکاری و همدلی خیرین و سازمان های مردم نهاد در توسعه همه جانبه استان بسیار اثرگذار بوده است، خاطرنشان کرد: این همکاری و همدلی منجر به ساخت بیش از 1000کلاس درس و بازسازی و بهسازی بیش از 5000 مدرسه در استان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین در تکمیل بیمارستان های نیمه تمام سیستان وبلوچستان مشارکت کنند

خیرین در تکمیل بیمارستان های نیمه تمام سیستان وبلوچستان مشارکت کنند