مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 07:202020-06-01دانش

نظارت به معنای مچ گیری نیست/ لزوم حفظ جایگاه روسای دانشگاه ها


نظارت به معنای مچ گیری نیست بلکه به معنای هماهنگی در اجرای درست ضوابط، بخشنامه ها و حرکت در مسیر صحیح اهداف و برنامه های آموزش عالی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، آیین تکریم سعدان زکایی و معارفه غلامعلی منتظر رییس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با حضور منصور غلامی وزیر علوم، معاونان وی و برخی مسئولان دانشگاه های کشور در سالن شهدای جهاد علمی این وزارتخانه برگزار شد.

وزیر علوم با اشاره به شرایط فعلی آموزش عالی کشور گفت: در حال حاضر آموزش عالی در موقعیتی قرار گرفته که هم نقدهای جدی به آن وارد شده و هم امیدهای قوی نسبت به آن وجود دارد.

انتظار بسیار بالای جامعه و مجموعه علم و فناوری برای راهگشایی و حل مسائل به مراکز آموزش عالی وجود دارد.

غلامی با بیان اینکه وجود برخی از ضعف ها در هر مجموعه گسترده ای از جمله آموزش عالی بدیهی است، عنوان کرد: به طور کلی بحث نظارت و ارزیابی در هر شرایطی ضرورت دارد اما در برخی شرایط این امر اهمیت بیشتری می یابد.

وزیر علوم ادامه داد: در حال حاضر مأموریت رفع اشکالات و برطرف کردن کاستی ها بر عهده مرکز ناتک (مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت) است که قطعاً بدون همکاری مراکز نظارت دانشگاه ها توفیقات لازم حاصل نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت به معنای مچ گیری نیست/ لزوم حفظ جایگاه روسای دانشگاه ها

نظارت به معنای مچ گیری نیست/ لزوم حفظ جایگاه روسای دانشگاه ها