مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 05:252020-06-01پزشكي

پارچه باشد روزانه 150 هزار ماسک تولید می کنیم


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با پیگیری های صورت گرفته توسط استاندار و سایر مسئولین مربوطه قول تامین پارچه استاندارد ماسک را گرفته ایم که امروز و فردا به استان می رسد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با پیگیری های صورت گرفته توسط استاندار و سایر مسئولین مربوطه قول تامین پارچه استاندارد ماسک را گرفته ایم که امروز و فردا به استان می رسد.

دکتر قباد محمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به توقف تولید ماسک در استان، گفت: متاسفانه نبود پارچه استاندارد جهت تولید ماسک این وضعیت را رقم زده و در حال حاضر ماسک های مورد نیاز بخش بهداشت و درمانی از استانهای تهران، اصفهان و البرز تامین می شود.

وی افزود: روزانه حدود 20 تا 30 هزار ماسک در سطح مراکز بهداشتی و درمانی استان توزیع می شود که در حال حاضر از دیگر استانها تامین می شود.

محمدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کمبودی در بحث ماسک و تجهیزات در مراکز بهداشتی و درمانی نداریم و تنها مشکل کمبود ماسک در سطح داروخانه ها است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه استاندار و سایر مسئولین مربوطه با جدیت تمام پیگیر تامین پارچه استاندارد برای تولید ماسک در استان هستند، گفت: در این زمینه قول هایی گرفته ایم و قرار است ظرف چند ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارچه باشد روزانه 150 هزار ماسک تولید می کنیم

پارچه باشد روزانه 150 هزار ماسک تولید می کنیم