مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 05:202020-06-01دانش

روش برگزاری امتحانات پایان ترم برای دانشجویان بومی و غیر بومی مشخص شد


معاون دانشجویی دانشگاه تهران از تصمیم گیری درباره روش برگزاری امتحانات برای دانشجویان بومی و غیر بومی در جلسه معاونان دانشجویی دانشگاه های منطقه یک خبر داد.

- سعید حبیبا معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، در جلسه معاونان دانشجویی دانشگاه های منطقه یک درباره روش برگزاری امتحانات برای دانشجویان بومی و غیر بومی صحبت شد.

وی گفت: در این جلسه پیشنهاد شد که امتحان دانشجویان دانشگاه های منطقه یک در مقطع کارشناسی که نیاز به به خوابگاه ندارند، حضوری باشد.

  حبیبا گفت: دانشجویان غیربومی نیز شهر دانشگاهی در شهر موردنظر خود را برای امتحان اعلام می کنند تا دانشگاه مبدا و دانشگاه مقصد برای برگزاری امتحان حضوری در دانشگاه شهر مورد نظر دانشگاه با هم هماهنگ شوند.

*امتحانات در مقطع تحصیلات تکمیلی معاون دانشجویی دانشگاه تهران درباره امتحانات در مقطع تحصیلات تکمیلی هم گفت: تصمیم گیری درباره دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی هم مانند دانشجویان کارشناسی بوده است.

وی ادامه داد: یعنی دانشجویانی که نیاز به خوابگاه ندارند می توانند در دانشکده مربوطه امتحان دهند و در غیر اینصورت با انتخاب واحد دانشگاه پیام نور محل سکونت خود یا نزدیکترین واحد، در تاریخ مقرر در آن واحد برای امتحان حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش برگزاری امتحانات پایان ترم برای دانشجویان بومی و غیر بومی مشخص شد

روش برگزاری امتحانات پایان ترم برای دانشجویان بومی و غیر بومی مشخص شد